Translate

2015. február 25., szerda

Csak egy papír, egy ceruza...és máris kész a csoda! ^^

Sziasztok!

Most egy kicsit nagyon beteg vagyok, ezért nem írtam olyan sokáig, de ígérem hogy bepótolom. Arra gondoltam, hogy mai napon ideje már kicsit beletekintenünk a művészetek világába, mert annak ellenére, hogy óriási a szenvedélyem a művészeteket illetően, és szeretnék egy kicsit komolyabban is foglalkozni a témával, még aligha egyszer került szóba. Szóval, a mai témánk a rajzolás, festészet lenne. Kiindulópontnak hoztam nektek egy nagyon szép idézetet, amit szerintem érdemes megfogadni:

"Ha úgy érzed szürke és egyhangú a világ , fogj egy ceruzát és alkoss csodát."

Nos, igen. Ezzel a szürke és egyhangú világgal sok mindent lehetne kezdeni. Itt van például a betegségem, és nem csak az enyém, szerintem a járvány miatt nagyon sokan osztoznak velem keserű sorsomban! :D Tehát, a betegség, mint tudjuk, nagyon le tudja lombozni az embert, és úgy érzi, hogy ólomból van mindene, és semmihez sincs kedve a világon. Ilyenkor, mikor néha kénytelenek vagyunk az egész napot ágyban tölteni, engem nagyon fel tud dobni, ha előveszek egy lapot és egy ceruzát, és megpróbálom magam elképzelni valahol, ahol jól érzem magam, és miden tökéletes és harmonikus, majd ezt megpróbálom kivetíteni a lapra. Nekem ez a módszer nem csak abban segít, hogy hamar túl legyek az engem gyötrő betegségen. Hanem az év bármelyik napján, a nap bármelyik órájában, az óra bármelyik percében mikor rossz kedvem van, segít elűzni a rossz érzéseket, gondolatokat, és a helyét átveszi a boldogság, és a teljes nyugalom. Ajánlom nektek, hogy próbáljátok ki, mert aki szeret rajzolni, annak garantáltan segíteni fog. Erről eszembe jutott egy másik idézet, amit gyakran hallani:

"Én nem tudok rajzolni!"

Hát, bárki bármit mond, ez szerintem egyátalán nem így van. Mindenki tud rajzolni, vagy énekelni, vagy mindenkinek van nyelvérzéke, csak nem fejlesztette ki eléggé, hanem másvalamiben jó, aminek a kifejlesztésébe sok energiát fektetett. Mert ahogy anyukám is szokta mondani: "Senki sem úgy születik, hogy már mindent tudjon. Minden tudás megszerzéséhez munka befektetésére van szükség." És valójában igaza van. Szóval, ha szeretnétek jól, rajzolni, ne adjátok fel, mert biztosan sikerülni fog. Mindent meg tudtok valósítani, legyen az bármi,  csak higgyetek magatokban! Kicsit elkalandoztam a témától, nem igaz? :) Visszatérve a rajzolásra: Olyan sok mindent le lehet rajzolni. Legyen az bármi. Akár az agyatok egyik fantáziálása, akár a minden napotok egyik jelenete. A rajzolás, vagy bármelyik képzőművészet, az egyik legszebb kifejezőeszköz a világon. Engedjétek szabadjára a goldolataitokat, és osszátok meg őket a világgal. Ígérem, hogy én is fogok felrakni fényképet a rajzaimról, és ha szeretnétek, akkor bárki rajzát, és ha már művészetről beszélünk, akkor bármilyen művét szívesen fogadom, és várom kommentekben. Remélem, hogy tetszett minden eddig leírt szavam, és valaki szívesen fogadja a gondolataimat. 

Mindenkit  puszilok, jó éjszakát! <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése