Translate

2015. február 18., szerda

Ne félj magadtól....mert úgy vagy a legjobb, ahogy vagy!

Sziasztok!


Mostanában egyre többször tapasztalom, hogy igazából...hogy is fogalmazzak...Mindenki tökre ugyanúgy néz ki...És nem értem miért jó, ha mindenki ugyanolyan. Miért kell majmolni a másikat? (Ne haragudjatok, ha esetleg ti is ide tartoztok..valójában nem is csodálkozok mivel elég sokan vannak így mostanában.. Nem akarok senkit sem bántani, egyszerűen ez a véleményem...Tényleg bocsánat, ha valakinek ez rosszul esik.) Ez nekem már túl magas....Van egy barátnőm, aki nagyon benne van ebben a témában, és egyszer elkísértem vásárolni a New Yorker-be. Venni akart egy téli csizmát, és levett egy ilyen gumi-lovaglócsizma féle dolgot (biztos ismeritek) valahonnan..Én erre: -"Neked ez tetszik?" Erre pedig: -"Persze, ez most nagyon menő, mindenki ilyet hord.".....Számomra felfoghatatlan az, hogy miért csak az lehet "menő"vagy "népszerű" ( akár közkedveltnek is mondhatnám, kinek mi a szimpatikus.), aki olyan ruhákat hord, mint a legtöbb ember. Szerintem sokkal változatosabb és izgalmasabb lenne az életünk, mindenki élete, ha nem nézne ki minden ember ugyan úgy. Jobban belegondolva nem is igazán ez a probléma, mert ha valakinek ez tetszik, szíve joga hogy ezeket a ruhákat hordja, való igaz, hogy némelyik még nekem is tetszik. Hanem a szememben inkább az nem szimpatikus, hogy ha valaki mégsem ilyen ruhákat hord, akkor azt cikizik, meg stb...Tudom, engem is szoktak. :P De őszintén szólva nem igazán zavar, bármennyire is furcsán hangzik. Engem nem zavar az ilyesmi, én azt a ruhát veszem föl, ami tetszik, akár mutogatják a reklámokban, akár nem.Hozzáfűzve még az egészhez, hogy nagyon sajnálatos, hogy találkoztam már olyan emberrel is, akinek nem tetszettek azok a cuccok, amik a "legmenőbbek", de csak olyanokat hordott, hogy be tudjon illeszkedni...Igazán elgondolkodtató, és sajnálatos, hogy az utóbbi időkben a ruha teszi az embert. Szóval összefoglalva így a végére: Nem muszáj olyannak lenned, mint mindenki más. Én sem vagyok olyan...sokan nem olyanok. Neked sem kötelező megfelelned másoknak. Szerintem a ruháid azt kellene, hogy sugározzák, hogy TE milyen vagy... Ha neked az tetszik, akkor vegyél föl egyszerre három színt, vagy tedd tele magad ékszerekkel. Csináld csak! Én biztos nem foglak elítélni. Ne félj önmagad lenni, mert úgy vagy a legjobb, ahogy vagy!! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése