Translate

2015. február 17., kedd

Fontos pillanatok...



Sziasztok!
Ma nagyon jó kedvem van, olyan szépen sütött a Nap, szóval gondoltam, ma még írok nektek valamit. Mivel lassan már itt a tavasz, és a természet újra feléled, ismét előkerülhet a fényképezőgépem, és elkezdtehek újra fotózgatni. Sokszor előfordult már,hogy valamelyik ismerősömmel sétáltam a Nagyerdőn, és közben ha láttam valami szépet, gyorsan lekaptam, és akkor nekem szegeződött egy olyan megjegyzés, hogy: "Nem értem, minek fotózod le,hiszen az csak egy levél.." Na igen...számomra elég sajnálatos dolog, hogy a emberek zöme mostanában annyira el van foglalva a hétköznapjaival, hogy nem veszik észre az ilyen dolgokat, pedig többnyire ott van mindenki közvetlen környezetében. A technika már szinte falat képez az emberiség és a természet közé, ezért már csak nagyon kevés ember veszi észre azt, hogy a természet, valójában a bolygónk milyen csodákra képes. Pedig egy két ilyen apró dolog néha teljesen fel tudja dobni a napunkat...Szóval én azt tanácsolom nektek, hogy ha valami ilyesmivel találkoztok, fogjátok meg a mobilotokat, (ami 100%, hogy mindekinek 0-24-ben a zsebében van) és fotózzátok le. És most nem feltétlenül csak a természetről van szó. Bármelyik olyan pillanatot, ami értékes számotokra, örökítsétek meg, mert minden pillanat csak egyszer játszóik le az életben, és soha nem tér már vissza. Az ilyen pozitív emlékek teszik szépekké a napjaitokat. A fényképezés nagyon jó dolog, szinte olyan, mintha egy pillanat erejéig örökre megállítanánk az időt. És sok megállított pillanatból áll össze az élet.




3 megjegyzés:

  1. Így igaz babám! Az apró pillanatok tényleg nagyon fontosak, mert ezek teszik igazán széppé és boldoggá az embert. Ezeket kéne megtanulnunk a nehéz helyzetekben is, de értékelni! :) Szerintem nagyon jó, hogy te is próbálod megörökíteni az apró pillanatokat! csak így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy egyetértesz, szívem! Remélem, hogy van egy fényképezőgéped, amivel te is szívesen megörökíted a pillanatokat. Ha mégsincs, majd veszek neked egyet szülinapodra!! <3 ^^

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés