Translate

2015. április 26., vasárnap

Akikre mindig számíthatsz: Barátok

Az igazi barátokat én valójában az egyik lételemnek nevezném. Igen. Lételem...Ez a megfelelő szó. Mert néha nélkülük úgy érzed, mintha meghaltál volna. Ők azok, akik miatt szívesen mész suliba, akik miatt a rossz napod jóra fordul, akik miatt érdemes felkelni az ágyból. Olyanok, mint egy pohár víz a sivatag közepén, olyanok, mint egy meleg kandalló a hóviharban. Ezt meg kell becsülni, mert sajnos ilyen embereket találni nem egyszerű dolog, olykor évekbe, és rengeteg harca, szenvedésbe is kerülhet. De mindenki tudja, hogy megéri. Mert az ilyen barátok tudnak csak visszarántani a szakadék széléről, együtt nevettek, és együtt is sírtok, ha arra van szükség. Ők azok, akik tűzbe tennék érted a kezedet. Hálát adok, hogy nekem is vannak ilyen barátaim. Elvesznék nélkülük, és szerintem sokan vannak még hozzám hasonlóan ezzel így. Minden közeli, igazi barátomnak nagyon köszönök mindent, amit értem tett, és én is azon vagyok, hogy mindezeket a tetteket viszonozhassam. Tudjátok, hogy rám is mindig számíthattok...bármelyikőtök, bármikor, bármiben. Nagyon szeretlek titeket!! <3 

1 megjegyzés: